En del av det hela

Synd för sverige igår som förlorade. Jävla spanien, även fast dom var mkt bättre.
Såg matchen med viktor iaf, drack nån öl i väntan på dom andra. Viktor nr2 kom dit
och chillade lite.. jag såg en spindel i taket så jag tänkte att jag skulle döda den, så jag
tog bara upp första bästa sak jag hittade, vilket råkade vara en såndär jättestor tändsticksask,
som jag då skulle kasta på spindeln så den dog. Men jag tänkte ju inte på vad som skulle
hända om jag bara snörde iväg en tändsticksask. Alla jävla tändstickor bara flöög ut typ över
hela jävla lägenheten.. jag har aldrig i hela mitt liv sett viktor garva så mycket. och fyfan va mobbad
jag blev.. nog för att jag typ låg och garvade hela tiden när ja kröp runt och skulle plocka upp alla.
Sen kom anna, carro, sara, albin, nadja, matso, bakke, helen, janosh + två randoms, simone,
och säkert nån fler, kommer inte ihåg så bra.. haha :) hade riktigt kul, blev lite nudlar också.
Skulle ner på stan sen för anna och nån fler skulle käka på frasses, så dom for iväg nåra
stycken med viktors bil och lite senare fick ja skjuts av tor dit också. träffade min brorsas kompis
som sen ringde min brorsa och frågade om det var lugnt att han tog med mig hem eller nått,
var tydligen okej med brorsan iaf.. fick skjuts tillbaks sen, och gud i himelen så onykter jag va sen.
men kul var det ju haha ;) kommer inte riktigt ihåg allting men. vet att mobilen dog när jag snackade
med tor när jag skulle fara hem.. sen efter det är det ganska suddigt vilken väg jag for. har då skrapat
mig på benet på nånting, så ramla eller nått gjorde jag tydligen. trevlig kväll som faan, och fler sånna
ska det bli i sommar. måste dock skära ner på alkoholintaget litegrann :P



you make me wanna stay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0