Dagis

Igår började sommarjobbet, dagis på mariehem :) vart myckte bättre än ja
hade förväntat mig, ungarna är ju helt underbara! och så har jag malin och carro
där som också sommarjobbar. Trött blev man iaf av en hel dags lek, och hungrig.
Träffade jenny efter jobbet på stan en stund, sen blev det middag hos mormor.
For ner till minerva och chillade med anna, viktor och jonte, spelade lite fotboll.
Men var med tor och mac sen istället en stund. Idag var typ jobbigare än igår, även fast
jag fick sluta tidigare. Tor kom förbi och bjöd på en cigg också , tack :D så nu antar
jag att jag ska glida ner på stan en sväng innan jag far till mormor. behöver kaffe (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0