By night

Vädret fortsatte iaf att vara bra må jag säga! Jag och anna drog och softade en
sväng på ängarna innan vi for hem till mig för lite käk :) blev från frasses, nyttigt och bra!
Sen drogs det ner på stan för att träffa lite fler folk, och små åka lite karuseller!
Var faktiskt ganska roligt, satt ute på bryggan med lite alkohol och glada människor :)
Polackerna  eller vad det nu är som jobbar där var jävligt äckliga iaf, och typ glodde
sönder på en och flirtade jävel. Men vi hade fan roligt ändå, hahah.. sen så drog
typ alla hem och jag stannade med Bina i väntan på skjuts av min broder. Råkade
ragga upp några killar som var minst 20+++ och fick ollade cigg... (intern skämt)
Bengan och simon, härliga grabbar det alltså! Bina var lite skakis i bilen sen och fick
inte in den i rätt hål, som hon sa. alltså bilbältet. efter vi hade lämnat av henne for jag
och storebror och hämtade hans fiiina vänner som självklart snackade med mig också,
och ludde la nåra kommentarer om att få med mig hem osv, var gaalet roligt må jag säga :D
Kvällen har faktiskt varit grymt händelserik, och sjukt rolig, många goooa skratt!
och GALEN solbränna på min rygg, jag ska bli stoppskylt.

Träffade papsen också typ vid 8-9 nångång, och då skulle han bara ta typ en kaffe
på maten med sina vänner, och sen cykla hem.. men tjena, han är inte hemma än och
klockan är snart 2..... pappa lilla, ute och ränner :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0