Brännbollsyran 2

Jättehärligt väder igår, chillade på ängarna och kollade på matcher, som dom flesta
andra också. Fick inte dåliga solbrännan , men snygg är den inte...... Kollade på finalen
med Gustaf mfl och sen blev det hem och äta grillad fläskfilé med pappa, siv, pontus, hanna
och david! huuur gott som helst var det, magen säger aldrig stop när man äter grillat verkar
det som. Sen for jag iväg till ängarna och träffade lillanna, storanna, simon, jenny, elin, viktor,
peter x2, jerry, dan, lite senare även nadja, albin, carro, lisa, jessica och julia! chillade i kvällsvärmen
och drack en hel del. Träffade även lite gamla bräntis och berghemsbarn som var nyktra och
typ spelade brännboll. Kan möjligtvis ha gjort bort mig, menmen... Drog ner på stan senare
allihopa, och typ käkade och träffade allt möjligt folk. b.la en person som jag redan gjort bort
mig tillräckligt för, som ja gjorde bort mig ännu mer för...
träffade lite andra randoms, och det var enjätteäcklig kille som typ höll fast mig och försökte
lite grejer. usch. kom hem till nadja ungefär vid 5 iaf, där albin sov som en stock.
jag och nadja softade en liten stund och småpratade, sen gick jag och la mig på soffan.
vaknade vid halv tolv , albin också.. satt ute på balkongen en stund och det var ju heelt galet
väder idag.. svettades typ ihjäl på vägen hem, så nu har min bränna fått lite mer färg. och jag
är inte brun, och kommer troligen inte bli det heller.. bara röööd!

Jag och anna dunkade lite musik i väntan på öl



Jävligt trevlig kväll iallafall :)
Efter våran lilla böghög vi hade :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0