Ännu en helg

Vädret blev bättre i fredags, och tur var väl det.. for hem och såg två filmer med morsan, Death at a funeral och Martian Child , båda var ruskigt bra! Rekomenderar death at a funeral för er som inte sett den, haha den är grym! Och martian child var jäääättefiiin ... typ sorglig :( <3 menmen, efter filmerna for jag iväg till mariedal och träffade lite flickor som inte verkade speciellt nyktra någonstans haha. gick till mariehem med hälften av dom, hem till simon där matte, janosh, simon och två tjejer var. var ganska lugnt till en början , men sen kom typ jakob, erik, robin och rickard(?) dit och då blev det iaf lite roligare. jag och izzi bestämde oss för att göra en midsommarstång, och då går izzi över till grannarnas gård och tar upp en pall som hon sen slår in i ett träd så den går sönder.. hon ville tydligen ha loss ett ben så man kunde ha den till stången , men jag fick henne att he tillbaks grejerna tillslut. stången vart helt sjukt fin! så vi sjöng litegrann fast vi kunde bara små grodorna, illa! malin, naima (?) och jonte kom också dit. sen så for vi tillbaks till mariedal hem till izzi, kom några fler med på vägen också. så vi blev ganska många där, och spelade lite fotboll på gräsmattan. sen däckade typ izzi så alla skulle fara därifrån, men sen när alla hade börjat fara typ kommer izzi ut och säger att hon mår bra och att alla ska in , men vi orkade inte så vi for till haga för fest hos petronella. tog typ ett år att gå dit bort, men väl framme var det ju ganska så trevligt.. träffade massa folk jag inte träffat på ett bra tag. men sen vändes hela min kväll upponer pga en person som jag hatar var där och ja , vissa vet varför. tor och eve kom och hämtade mig iaf, for till umedalen och sov där.. blev inte så jättemkt sömn, vaknade typ hela tiden av nån konstig anledning. och morsan ringde och väckte mig först kl 7 , sen kl 10. gick upp vid typ halv 1 sen iaf, satt bara och såg tv ett tag sen köpte vi mat. och sen blev ja hämtad av morsan. kollade en till film, This is England , som var jävligt bra. Sen blev det fotboll, Holland - Ryssland... och mitt älskade holland förlorade , fast ryssarna förtjänade det typ , dom har spelat så jävla bra i em. sen blev det sova!
ser väl vad som händer idag, blir nog bara ta det lugnt , men vet inte om de blir ensam eller inte.. ser väl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0