When i grow up i wanna be famous

Drog ner på stan igår vid 3 och träffade jenny, matte och nikko. Gick över och satte oss på teg och chilldrack litegrann. Efter ett tag kom najda, carro och lisa dit och satt med oss, även elin några timmar senare. Vi satt där och hade trevligt och pratade, drack och rökte. Nikko lyckades på något sätt sedan gå baklänges och ramla över sopkorgen, där det självklart låg krossat glas på andra sidan så han fick en jävla massa sår på axeln och handen som vi fick plåstra om. Stackarn, men seriöst det var så jävla roligt. Haha, skadeglad? Sen for vi in till stan efter 8 typ och några käkade pizza medans vi andra satt och kollade på. Jag var galet hungrig eftersom det enda jag hade ätit vad en glass , till frukost. Men inte fick jag smaka nå jävla pizza haha. Sabina kom förbi också en stund , men sen for hon iväg igen. Så vi satte oss på max typ och väntade på att det skulle hända nånting roligt. Sen fick vi skjuts till ersboda där vi satt en stund för att sedan bege oss till nydala. Satt där och chillade jävel ett tag, var skitmysigt förutom att det var så sjukt mkt myggor. Men upptäckte att dom dör om man sprutar hårspray på dom, kanske inte så konstigt men. Härligt var det iaf. Började gå uppåt till mariehem typ halv sex eller nånting. Kom hem vid 6, och pappa var såklart vaken då haha, men sa att vi hade tagit en promenad runt nydala, tveksamt om han trodde mig alltså..

   
  
JÄVLIGT LÄSKIG BILD... tycker jag iaf.. hahahh vad hände med den där skuggan bakom elin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0