Underbar helg!

Måste säga att den här helgen har varit helt underbar med mina
älsklingar Amanda och Albin! Tack så himla mycket :) Har bott hos
amanda hela helgen , och hon albin typ  hela förra veckan. Och idag
när jag väl kom hem, så ville jag typ fara direkt igen.. Det ska alltid
vara nått jävla tjaffs här. Så jag drog iväg till amanda igen, och såg
film med henne, sen blev jag hämtad av pappa som hade lugnat ner
sig ganska mycket och försökte få igång ett samtalsämne.
Imorgon ska jag försöka få tag på Olivia och träffa henne so we can
talk, och prata lite med pappa om jag får följa med till amandas stuga
på onsdag. Kanske blir danslogen i Gräsmys på fredag för oss ;)
hahha skulle va grymt kul. Nu blir det typ nån film eller bara fortsätta
tänka på flytten... det kan bli tidigare än tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0