Through the glass

Tack så mycket T och J, ni fick mig på bättre humör :)

Idag har jag varit nere på stan med pappa en sväng, kollade
på nya glasögon. Tog ett himla tag för mig att bestämma mig,
men valde ett par som jag tyckte var billiga. Dom var då det jämfört
med dom andra jag ville ha, men slutsumman blev på mer än 4000.
Dolce & Gabbana


Fick även med ett par slipade solglasögon, som jag inte
hittade någon bild på just nu, men ska lägga in bild så fort jag kan :)

Ikväll blir det Theres och film, jättemysigt!
Regnet skulle ju gärna få försvinna iaf.

Kommentarer
Postat av: annasåklart..

Dolce & Gabbana - åååh din lyckost

2008-07-10 @ 11:39:17
Postat av: petrich - me gossip and fashion

tycker jag med. :)

2008-07-10 @ 12:20:34
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Gossip & Fashion

hoppas du får en jättebra dag :)

2008-07-10 @ 14:23:49
URL: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0