Theres och ogräs

Igårkväll blev det bara slappt med min fina vän theres :)
vi for och hyrde film, köpte popcorn och godis!
filmerna vi såg var
1. Urban legends- Bloody Mary
2. Hitta Nemo
3. waiting..... 
blev en hel del skrik och skratt, och sista filmen fattade vi verkligen
ingenting av, hahah liksom vad handlade den om? menmen , vi hade
himla mysigt :) theres for hem vid midnatt typ och jag satte mig vid
datorn som vanligt. snackade med amanda om lite grejer (HEHE) i typ
två och en halv timme, sen gick jag och sov :) idag har jag soovit
som en stock och varit ute och rensat lite ogräs. jätteroligt woho.. NOT!

både jag och olivia har tråkigt och är röksugna.. får väl se om vi överlever

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0