Sex and the city

Träffade anna efter jobbet, saknat dig! Fick en jättefin halsduk, som var
rooosa :D och en snusdosa <3 thanks baby. sen drog jag till ersboda
och chillade med majakaka , aslängesen sist. vi softade och snackade
om allt möjligt och om förra sommaren då vi levde livet. såg SATC filmen,
och den var faktiskt riktigt bra! Sen cyklade jag hem och pratade med min
olivia ganska länge, kändes jävligt skönt att prata med henne.. :) vi fixar det!

Nu blir det lägga sig och läsa tills jag blir lite tröttare,
sen jobba imorrn! Sista veckan för mig nu, så sen blire sommarlov
på riktigt!

hey now i can't take another day
there's a feeling in the air and i can't find the words to say


Soet bild från 19 decemver 2005, på singapores flygplats typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0