Mamma mia

Det blev gomiddag med anna och amanda sen drog vi en impuls bio eftersom vi inte hade så mkt annat för oss att göra. Bokade biljetterna och drog ner på stan för att hämta pengar av föräldrarna som stog där och diggade till musiken som spelades. Kändes väldigt random , var lite ombytta roller. Vi tjejer som typ gick på bio medans föräldrarna hängde på stan osv. Träffade farmors kompis som jag inte har träffat på flera år, glad som vanligt var han, och helt plötsligt kramade han amanda också som han aldrig träffat, blev lite som en chock. Haha men det var kul! Sen gick vi till bion och såg på Mamma mia! Den var heeelt sjuuukt bra måste jag säga. Och galet jävla rolig också. Ska lätt se den en gång till! Men sen såklart var det onsdag och det gick inga nattbussar, och ingen kunde skjutsa hem oss heller.. så vi ställde oss helt enkelt vid vägen, eller amanda och anna gjorde det, och raggade skjuts hem. Stannade några äckliga turkar och anna pratade med dom , men sprang sedan därifrån. Men sen kom det en snäll kille som skjutsade oss till bräntis. Hela bilen luktade dock kiss typ, inte så himla fräscht. Men tillslut kom vi oss hem och jag har hemska skavsår över typ hela fötterna för jag var dum och tog ett par skor jag knappt använt, men fick låna annas små skor som var strlk 35, så mina tår fick ta stryk ett tag istället. Har legat i sängen med tjejerna nu och sett beck, läst lite ur amandas bok och bara allmänt chillat. Anna somnade där ett tag men nu är alla vakna och vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Anna ska gå hem om typ två timmar för hennes pappa fyller år, hahah lycka till säger jag bara. Är inte ett dugg trött, och det verkar inte amanda vara heller. Ser ut att bli bra väder iaf, solen skiner och allting, så vi ska typ dra och bada när vi vaknar och sola lite, om det fortfarande är bra väder. Sen blir det typ att basta hemma hos anna om alla planer går som tänkt. Vi har iaf laddat hem massa ABBA låtar nu också som vi sitter och eggar sönder typ, ska lära oss allihopa utantill hade vi tänkt och köra en abba sommar.. Hittat en massa kläder som jag vill köpa också, men har ju inga pengar så får fortsätta drömma om dom. Money money money... Hahah kul att jag lyssnar på den låten nu också.. All the things i could do, if i had a little money. Ja så sant. Men det har varit en väldigt rolig kväll iaf, och nu blev det dancing queen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0