Mamma mia igen

For ner på stan efter middagen och träffade sara för att återigen gå på bio och se Mamma mia igen. Den är ju så sjuukt bra, pricken över iet alltså, helt klockren! Sen satte vi oss i parken med en massa människor en stund och bara tog det lugnt , men dom skulle dra vidare så jag och amanda gick med jenny och träffade två andra kompisar som lämnade oss bara efter en stund för dom skulle till krogen. Så vi satt där och hade tråkigt men gick sedan till droskan och stog utanför staketet och snackade med några, träffade även storebror min. Gick och satte oss i en park igen , smygkollade på lite bråk genom buskarna och hade ganska så tråkigt. Sen gick vi till donkan för matte var hungrig och han bjöd oss andra på glass. Var en äcklig jävla turk gubbe som taffsade på alla tjejer han kom åt typ. Jenny blev rasande och ville smälla till honom men käftade bara litegrann. Usch så jävla äcklig han var alltså. Sen blev det tydligen något bråk borta på droskan så matte sprang fort som fan och vi tjejer efter, men vi tappade honom efter några hundra meter så vi tog cykeln istället. Väl där så skulle killarna ta en taxi så vi for in till stan för att amanda och jenny skulle hämta moppen, och sen bar det av hemmåt. Cyklade faktiskt hela vägen och jag känner hur jävla bra kondition jag har! NOT! Väl hemma satte jag mig vid datorn när jag efter typ 5 minuter hör ett litet typ stön och nått som rör sig inne på toan, och jag antog att det var min söta storebror.. så jag går dit och knackar på dörren och ropar "FREEDRIK". Inget svar, knackade lite till. "aaa...." tyst igen. "hallå vad gör du?" , inget svar , bankade som fan och skrek på han igen och sa att ja måste på toa. inget svar igen. så jag frågade igen vad fan han gjorde, "sover.." , "men gå och lägg dig i din egen säng då". blev tyst ett litet tag sen hör man nån som typ hasar sig upp och så kommer han ut i bara kallingar och vankar iväg till sitt rum, och inne på toa stank det typ sprit. Haha han är då för söt den grabben.
Imorgon blir det typ stan med jenny, sen ser vi vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0