Kill Bill

Jag och albin for iväg till håkmark igårkväll där det inte
var någon hemma, så vi gick in och satte oss och väntade
på amanda. Hon var lite hungrig så hon gjorde potatismos.
sen satt vi mest och pratade litegrann, satte oss sen och såg
Kill Bill , som jag aldrig sett förut. Tog lite godricka och sen fixade
vi bäddsoffan och såg Kill Bill 2. Amanda somnade i mitten av
filmen typ, men jag och albin var ganska pigga så efter filmen
gick vi ut och satte oss och pratade lite där. Vid 4 gick vi och la oss
igen, och jag somnade efter ett tag men albin gick ut igen.
Pappa kom och hämtade mig halv12 för att vi skulle kolla lite grejs
inför australien, och det tog inte så lång tid så jag satte mig vid tvn
och sen blev det en powernap på 1 timme, jävligt skönt ;d funderar
på att sova lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0