It makes me wonder

  Jobbat lite ute i håkmark med amanda och hennes mamma idag, satt där typ halvnakna i solen och typ snickrade med stolar. Var hur skönt som helst, och sen blev det våfflor och färga håret igen. Jag ångrar mig faktiskt nu att jag blonderade det, hahah men känns ovärt att färga tillbaks de nu, slösat pengar i onödan liksom. så får va blond iaf nån vecka.
  Imorgon MÅSTE jag till vårdcentralen för att kolla upp cancer och sen mina jävla sår jag har i hårbotten, typ varar och äcklar sig.. blir typ rädd ju. kommer ihåg att maja hade nått sånt typ förra sommarn eller när det var då hon fick käka medicin. Kanske är samma sak? Hm, vi ser väl. Det är inte skönt iaf. Har just sett två filmer iaf , Georgia Rule och 27 dresses. Ska nog se step up filmerna också innan jag går och lägger mig, eller Flyga drake som verkade sjukt bra och jävligt sorglig.

Kommentarer
Postat av: Olivia

vet inte.. :/

2008-07-30 @ 08:06:15
URL: http://oliviasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0