Happy days

Helgen har varit galet bra! Fredag - Söndag i sollefteå hos farmor.
Kusinerna, micke och alex var också där. Blev väldigt mycket spring
och bus, och jättemycket mys. Gick upp tidigt på lördagmorgon för att
ta en promenad med alex och moa, uppför hallstabacken och ner igen.
Det blev mer än 8000 steg, bara trappor typ. Kände mig ganska nöjd
efteråt. Åkte ner till stan och kollade runt lite, sen blev det kalas hemma
hos farmor, eftersom både Erik och Alex hade fyllt år. erik fick mest
presenter, han blev ju faktiskt 4 år :) sen fick även min storebror lite saker
som försenad studentpresent. Han fick vinglas, ölglas och jätteläckra
champagne glas! halsarna på dom var svagt i olika färger och det var
inga fötter, utan dom stog som i en vas kan man säga. Jag måste erkänna
att jag faktiskt blev avis. vill också ha sånna grejer! sen blev det som vanligt
stormiddag med efterrätt, och sen hela sällskapet nere i källarn framför tvn.
Idag vaknade jag lite senare och gick ut på gården och lekte med kusinerna
och hocke (hunden). blev ganska mycket spring och det var himla varmt
när solen lyste på. Så jag och Alex tog med moa och erik till Risön för att bada
av oss litegrann, och ungarna plaskade runt ganska ordentligt medans vi tog
det lugnt och flöt omkring typ. haha , var roligt iaf :) sen en såndär underbar
stor middag igen, sen fick vi sätta oss i bilen och fara hem eftersom bror
och pappa jobbar imorgon.. ;/ hade lätt kunnat stanna där längre, det är så sjukt
roligt där nere. Jag och alex började planera saker som vi brukar göra, alltid vi
som styr upp saker under våra tjejsnack. Utlandsresor och sånna grejer, och
i augusti ska jag till sthlm och bo hos dom, och jag & alex ska springa Tjejmilen.
Kommer nog DÖÖÖ om jag inte börjar träna stenhårt nu, hahha..
Har iaf hänt galet roliga grejer den här helgen, tex när min farbror garvade så
att han dreglade på bordet. Eller Eriks jävla kommentarer åt allting.. asså oj,
det är så underbart att umgås med 08;er! Taggar sthlm, träffa min baby och
sen troligen mer av släkten :)

Moa, Erik, Fredrik

Erik

Moa

Hocke

Hocke och Farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0