Hössjö ?

Brorsan köpte snus åt mig och amanda sen skjutsade han ut oss till albin, som tydligen bor i hössjö, har aldrig riktigt vetat vad det heter, men nu vet jag! haha. Har sett några filmer som vanligt, och bakat kladdkaka och druckit saft. Muums! Albin har just gått och lagt sig och amanda ligger och läser sin porrbok ;) sitter och försöker ladda hem mamma mia filmen men det tar typ två timmar... Blir nog att se den imorgon när vi vaknar istället kanske. Om ni inte har sett Doomsday så rekomenderar jag den starkt, den var grymt bra faktiskt. I helgen blir det förhoppningsvis att träffa johanna som jag typ inte träffat sen skolavslutningen tror jag, och så ska jag nog ta och vara med olivia. Troligen amanda också, as usual. Hihi :)
     Galet fort den här sommaren har gått.. snart börjar alla skolan igen, och jag vet inte när jag flyttar.. mamma och pappa säger att det bestämmer dom och jag har ingenting att säga till om så om dom hittar biljetter kan jag vara borta redan nästa vecka. Vill stanna tills slutet av augusti iaf, men så blir det troligen inte. 

     Mycket funderingar har man, men man kommer aldrig riktigt fram till något. Det finns så mycket man vill göra och säga men man kan helt enkelt inte. Det går inte. Eller går det? Ibland är man för rädd för att våga pröva, men vad kan egentligen hända? En sak vet jag kan hända, och det är att man blir sårad. Och det är en sak jag inte vill, jag vågar inte chansa för att jag är rädd för det. Jag är rädd för att det ska bli som förut, att mitt liv ska bli likadant. Men det behöver ju inte bli så, eller hur.. 
     En del saker ångrar jag att jag inte sa till dig, att jag inte vågade, lät min blyga sida ta över. Jag ångrar det verkligen, och jag tror du vet det efter allt vi pratat om. Vi lämnar det till ödet, eller hur?

Nu ska jag ut och röka, kanske amanda hänger på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0