Gurka

Tre övertrötta vänner i en bäddsoffa. Såå sjukt roligt vi hade
där och mycket planer även den här gången! :) Vi såg film till
typ halv sex imorse, sen låg vi och pratade aslänge. Blev väckt av
att morsan ringde kl halv elva och frågade lite vad jag tyckte om
ett college i sydney som jag har kollat på, som verkar bra. Hon skulle
dit imorgon och fråga lite grejs om allting. Somnade iaf om men sen
kom amanda pigg och glad, och väckte mig och albin som ville sova
läänge till. Blev en liten frukost, sen har vi spelat kort och lite andra spel
och Albin , jag älskar dig, men du är så jääääävla dålig på spel och så
jäävla trög :D hahhah. pucko! Vi fixade iaf gomiddag, kyckling och pommes,
baguetter , vitlökssmör och bea-sås. Albin for just så nu ska jag och söta
amanda se vad vi kan hitta på. Pusshejs hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: theres

jobbar åt släktingar ;)

2008-07-20 @ 19:55:29
Postat av: Albin

Jag suger på spel =/

2008-07-20 @ 22:09:50
URL: http://siigutarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0