Dance

Igårkväll for jag iväg till amanda igen, såg filmer och snackade
en hel del om Jena Jamesons bok, galet bra den verkar!
vi såg iaf Tretton och One Missed Call. Tretton var ju bra som vanligt
men jag trodde verkligen att one missed call skulle vara läskigare.
Men den var ju ändå bra så. Kom hem efter midnatt typ och såg
två filmer till, How High och Fear and loathing in Las Vegas.
Dom är ju grymma :) Sitter iaf med hårfärgen i nu, ska snart
tvättas ur. Amanda är påväg hit, hennes tur att sova hos mig nu
haha, så kanske vi skulle vara med anna tror jag. Imorgon ska vi
typ fara till paradisbadet om vi orkar, blir nog kul. Inte varit där på
ååår typ. Det blir nog skitbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0