Another weekend

Fredag;
Sista dagen på jobbet, kändes lite smått jobbigt. Det var typ
världens bästa väder så vi hade framme en vattenspridare, ni
vet en sån där blomma som typ far omkring. Jag och malin sprang
iaf runt som galna med ungarna medans joel var lite tråkig och bara
kollade på, så vi tyckte att han också borde blöta ner sig litegrann,
så det slutade med världens vattenkrig. Efter lunchen for jag och malin
och köpte glass och kakor till ungarna, hejdågrejs liksom. Satt och lekte
med en massa lego och byggde en massa hus. mitt har helt klart
snyggare än Joels! Sen blev det att säga hejdå till alla ungar och fara hem.
Saknar dom redan!  For iaf hem och la mig framför tvn, hade ingen
ork i kroppen att göra nånting, så jag tog en lugn hemmakväll med mig
själv, popcorn och film. Somnade direkt jag la mig i sängen vid halv tre
och sov mer än 10 timmar.

Lördag;
Utvilad och glad, tog en promenad och kände lugnet. Var riktigt skönt.
Snackade sen med amanda och bestämde att vi skulle fara och grilla med
några, så jag duschade och packade lite grejer och fick sen skjuts av brorsan
ut till håkmark. Väl där började vi göra oss i ordning och snackade om allting
som hade hänt, inte träffat amanda sen typ skolavslutningen eller nått tror ja ;o
så det var himla kul att äntligen träffa dig gumman! Sen kom rickard med bilen
och vi for till hissjö för att köpa cigg, sen drog vi hem till Johan där det blev jag,
amanda och grabbarna. Fast sen kom lisa förbi en sväng också. Grillade och
käkade gomat, tog en öl och hade det bara trevligt. Sen for lisa hem och killarna
skulle ut och leka. Jag och amanda satt och pratade och skvallrade , drack och
drack. Vi gick också ut en stund och skulle leka. Man stog i en ring, och sen skulle
 man kasta en pinne så att den fastnade i marken, och den som stog brevid skulle
ställa ena foten där. Så tillslut stog man typ nere i spagat (INTE SKÖNT) och den
som ramlade först förlora osv. Jävligt random lek! men gick faktiskt ganska bra för
mig, men jag vann inte haha. Efter 10 nångång skulle rickard hem så vi åkte med
han hem, och gick därifrån till amanda. Käkade glass och gjorde varma mackor
och la oss i sängen och satte på ännu en Beck film. Hade faktiskten riktigt rolig
kväll, kul med lite nya människor och sådär. Minnet sviktar dock lite, längesen
jag hade en sån skön fylla haha! Vi sov då väldigt gott iaf :)

Idag;
Vaknade vi typ hundra gånger men somnade om igen, fast tillslut blev jag
jättesugen på oboy , så vi gick ner och gjorde varma mackor igen och drack
mer än en liten oboy. Haha mätt blev man iaf, sen drog vi igång en till beck
film. Amanda har stått och gjort sig iordning nu ett tag för hon ska iväg på
hennes mammas möhippa om nån timme. Dom ska på vin och choklad
smakningsgrejs. Vi har just käkat pannkakor och plättar och nu ser vi
väl vad som händer :) Hoppas alla har haft en trevlig helg, det har då jag!


Kommentarer
Postat av: alec

låter som en bra helg.. hoppas denna dag också blir bra :)



kram

2008-07-06 @ 13:53:54
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

låter bra! :)

låter verkligen som en rolig helg!

2008-07-06 @ 14:06:26
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0