Ännu en dag

Drog en picknick vid älven med amanda och albin, var
helmysigt! Hade godis, kakor och cola. och en himla massa
småkryp.. dom var typ överallt hela tiden usch och fy ;p haha
sen kom emma och mackan förbi en sväng med deras hund
som var hur söt som helst, typ ett år gammal. satt med dom ett
tag, och albin upptäckte att han hade glömt tanklocket på statoil
när vi var och tankade. och amanda hittade en fyrklöver =D
så vi for in till stan så amanda kunde köpa en trisslott, dock så
vann hon ingenting. sen drog jag och albin för att kolla om hans
lock var kvar, och det var det! sen bar det av hem till albin där jag
sitter nu.. vet dock inte vars det är.. nånstans lååångt utanför
röbäck, typ 2 mil? ;s hahah jättemysigt här iaf :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fick typ en tår i ögat när jag läste det där inlägget, för nej jag är inte brun alls..

2008-07-14 @ 22:58:19
URL: http://victorea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0