Supre

No money left... men jag ar typ nojd med allting jag har kopt om jag ska vara helt arlig... onskar ja kunde kopa lite mer men vafan de duger  :) far bara hoppas att allting far plats i vaskan nu nar jag ska hem , for det ar ju bara typ 2 dagar innan ja maste packa.. Har sprungit runt och tagit massa kort pa kryp och grejer idag , fraga mig inte varfor. det var sjukt laskigt och ackligt och jag typ skrek medans ja tog kort , men nagon gang maste man ju kampa mot sina radslor! men det var anda javligt roligt , fick kampa javel for att fa ett bra kort pa kackerlackan , den bara sprang omkring hela tiden och dom ar sjukt snabba dom rackarna... sa jag fick ju nagra actionbilder pa den iaf. minst laskig var snigeln , for den rorde sig som inte.. sen skitkul att ta kort pa en spindel som man sedan far veta ar en av dom giftigaste spindlarna som finns , verkligen skitkul att fa veta. men vafan jag lever ju , och jag ar lycklig och cool. och jag saknar folk dar hemma!

behover min olivia som fan just nu , verkligen.. och johanna ocksa.. men bara nagra dagar till! taggar iallafall fodelsedagspresenterna :) vet iaf att jag kommer fa av olivia, max, oskar an sa lange.. och saklart slakten da, och sen brudarna tror ja? taggar max mest , blir spannande eftersom han bor i london..
IM 17 YEARS OLD NOW , iaf har i aus eftersom vi ar 10 timmar fore sverige,... men snart blir ja de i sverige ocksa :D hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0