South Cronulla

Btw sa drunknade jag typ nastan idag , lol. Var sjukt roligt faktiskt. Jag var nere pa south cronulla beach , badade lite.. sen nar jag var pavag upp till stranden igen , var ungefar dar vattnet ar precis under knana, sa ser jag alla manniskor framfor mig kollar bakom mig med typ lite radda ansiktsuttryck... sa jag vander mig om saklart, och WHHOOOMM sa kommer det typ en mini tsunami (som tydligen inte ar sa ovanligt har) men den drog iaf ner hela mig pa botten , skrapade tillomed upp ett kna i sanden och ba for ivag i strommarna.. hahaha det var sjukt laskigt , men saklart sa stallde jag mig bara upp sen och sag mig lite diskret omkring och latsades som ingenting , for det var ganska pinsamt eftersom jag var den enda som blev slukad av vagen. hahah awesome, men ont gjorde det!


Kommentarer
Postat av: Olivia

hahah, skillad du är! :) sådär hare hänt för mig med, det är grymt pinsamt att typ småbarn kan hålla sig på fötter också ramlar man själv haha!:D
saknar dig

2008-01-10 @ 21:31:37
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0