Karatefylla

Känns faktiskt bra att vara hemma , allting har ba rullat på bra som fan senaste dagarna.
Igår hade min vän Ingrid inflyttningsfest och vi hade fan roligt , jag blev neger hela tiden när vi spelade neger&president , woho! Sen vet jag inte riktigt vad som hände men jag kunde iaf inte gå eller nånting , spydde som aldrig förr och sen dum som jag är drog jag därifrån själv, utan mobil, dyngrak och försökte ta mig hem. Det blev då så att jag låg däckad på marken vid busshållsplatsen ett tag, sen kom bussen och när jag skulle trycka busskortet mot den där grejen så ramlade jag baklänges och landade halv under sätena där fram, så jag låg där och sa vars jag skulle sen däckade jag, igen. jag lyckades även spy ner min jacka när jag låg där , och sen väckte busschaffisen mig och sa att jag var framme, så jag stapplade hem och det jag sa när jag kom hem var "hej det regnar" och sen gick jag och la mig. Vaknade faktiskt ganska så tidigt , och otroligt nog var jag inte bakis :s eller jo, lite men jag satte mig vid datorn och mådde faktiskt ganska bra..
Jag skämms iaf jävligt mkt , för det var pinsamt som satan! Men hursomhelst, jag lever och är helt jävla otaggad på kvällen för den har skitit sig som satan! för jävla killen med nyckeln är inte hemma , och dom som har reserven är helt jävla dumma i huvudet... och så har vi inget singstar heller , fan så less jag blir. Ska snart gåiväg och kolla om han är hemma.. sitter nämligen hemma hos olivia som bor nära honom, fast olivia själv är på bio.  :) hennes familj också , men det är chill! Aja får väl hoppas att kvällen löser sig ändå , annars vet jag fan inte vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0