Hihi

Så var man hemma efter en jävla lång resa..
började med att planet från Sydney till Singapore var försenat , vilket innebar att ja skulle missa planet från Singapore till London.. och det gjorde jag. Så jag fick vänta i Singapore i 5 jävla timmar, och sen när vi väl skulle landa i London fick vi inte det för det var för stormigt så vi flög vidare till nått annat ställe och väntade en timme , och sen tillbaks till London. Där missade jag då mitt flyg till Stockholm eftersom vi inte hade fått landa , så fick vänta där i 4 timmar till, och sen vart det planet försenat 2 timmar också. Och då såklart missade jag ju flyget till Umeå , så jag vart tvungen att sova på golvet på arlanda vilket inte gick sådär jättebra eftersom jag halvt fick sova på alla väskor så ingen skulle sno dom , men ca 3 timmars sömn blev det iallafall , sen fick jag tillslut fara till Umeå och landade här vid 10 imorse , direkt hem och duscha sen mars pannkaka till skolan. Galet trött efter resan , skulle egentligen vara hemma vid 4 igår , så 18 timmar försenad vart jag. Har inte ätit nånting sen kl 4 imorse heller så jag är galet hungrig.

Galet glad jag är även fast jag inte sovit eller ätit nånting, antar att det är för att jag är hemma och fått träffa kompisar! Mycket kramande blev det :) Jag och victoria ägde på kommunikations grejen idag, det var fan roligt för jag fattade verkligen ingenting av vad hon förklarade men ja ritade ändå...
På lördag blir det fira min födelsedag med brudarnaaa , taggar som fan! Och ikväll ska jag träffa olivia , äntligen!

Kommentarer
Postat av: Victorea

Men helvete.. jag är ju bäst på att förklara? Du som är korkad! :(

2008-01-17 @ 18:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0