He doesn't look a thing like jesus

but he talks like a gentleman , like you imagined when you were young

Har fått veta lite grejer om mina vänner idag som jag inte visste, och som var sjukt roligt.
Dagen har bara rullat på , blev brakmiddag med Olivia där runt  3 innan vi hade dans.
Jävligt roligt med dansen nuförtiden , så mycket bättre än den gamla gruppen..
enda grejen är ju att styrkan är typ dööööden , fyfan va otränad jag är.
Men jag taggar fredag och nästa dans :)


Rise up this mornin',
Smiled with the risin' sun,
Three little birds
Pitch by my doorstep
Singin' sweet songs
Of melodies pure and true,
Sayin' This is my message to you-ou-ou

Singin' Don't worry 'bout a thing,
'Cause every little thing gonna be all right
Singin' Don't worry (don't worry) 'bout a thing,
'Cause every little thing gonna be all right!

image21

GE MIG SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Aaaah vem är bästa fotografen till bilden? ;D
tack för att du räddar mig

2008-01-30 @ 12:14:26
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0