Girls just wanna have fun

Sabina , Theres x 2  , Victoria , Maja , Philippa, Emmy och Linda. Fan vilket gäng alltså :)
vi käkade pizza och ba softade först, jag fick mina fina födelsedagspresenter som jag kommer ha väl användning för *fNiZzZ* , sen packade vi fram spriten och sanning eller konsekvens kortlekarna! det var så jävla sjukt galet roligt och jag skrattade mer än ja nånsin gjort tror jag. det blev en hel del lesbostyle , men de bju vi på!
finns så mycket att skriva om kvällen men det får bli såhär , det var iaf lätt de bästa födelsedagsfirande jag haft!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hihi jag vet :]
hihihihihi okej, men då måste vi äta sallad resten av veckan tpy. :)

2008-01-21 @ 17:35:04
URL: http://oliviasv.blogg.se
Postat av: Olivia

haha fan va jobbigt. och du började ju ändå typ.. kvart i tolv eller vare va?

2008-01-23 @ 17:40:58
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0