En kväll som denna

Idag har jag bara varit lycklig. Riktigt jävla lycklig.. nog för att bakiskänslorna kom smygandes , men jag fortsatte ändå vara riktigt jävla lycklig :)
Igår var en bra dag. Stressade sönder , men sånt är livet.
Jag och theres skulle till mariehem där johanna och några var på förfest , jävligt roligt att ta sig dit , träklackar och halkigt underlag är inte bra , men helvete så vi skrek och skrattade.. folk som såg måste ju ha trott vi har aspackade , men vi hade inte druckit alls.. sen drogs det vidare till en klasskamrat där det var jävligt roligt måste jag säga. jättemånga bekanta som man pratade med , och även lite nya människor, och även människor sen förr , typ när man gick i 5an... galet! spenderade stor del av kvällen att ta hand om johanna dock , men jag hade kul ändå! jävligt kul! haha , det blev mycket pussande iallafall.. ;) och kanske strulande?
 hursomhelst , jävligt värd kväll! och jag är lycklig! och livet bara leeeeeeeker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0