Bondi Junction

Dagarna rullar alltfor fort fram nu , snart ar det min fodelsedag och snart ar jag hemma... och nej forvanta er inte att jag ar brun , jag har varit pa stranden 3 ganger under tiden jag varit har , sa jag har knappt bikinilinjer! men det var inte heller darfor jag kom hit , det var ju for att traffa mamma.. och shoppa :)  for det har det blivit grymt mycket av ma jag saga! har gjort ett forsok till att farga haret ocksa , blev typ lila.. men det ar faktiskt inte sa illa. och sa har jag lagt pa mig nagra kilon , usch och fy! och tatuering blir flyttad tills i var , for det fanns ingen ledig tid har :( sa jag var vanta tills mamma kommer hem i maj typ.. aja , battre sent an aldrig =)
taggar lite att komma hem och fira min fodelsedag med brudarna och alla , sa jag hoppas ni styr nanting ;) och jag taggar presenteeer.. men taggar inte resten av umea.

jag har det verkligen bra har borta ska ni veta , forjavligt bra och jag onskar som fan att nagon foljer med nasta gang! borja spara pengar och hang med , prettyplease :D

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag ska med! :)

2008-01-10 @ 21:32:12
URL: http://oliviasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0