Kramkalas

Igårkväll blev det singstar med jenny, emmy, theres, maria, sara, emelie, kim o company, helveete vad vi sjöng! okej kanske inte alla av oss.. Jag har faktiskt lite ont i halsen efter mina och jennys insatser, men kul var det :) drog vidare för att träffa pojken som var aspackad, hihi sötnos. Sen vart det hem och sova och nu sitter jag här, inte bakis och är glad :)
Ska försöka tvinga pappa att köpa nå jävla hyllor och lite grejer till mitt rum , har bott här i ca 1 år och  månader och har fortfarande inte gjort klart mitt rum.. pappa bara lovar och lovar han! Men aja , jag har ju överlevt än så länge så varför inte lite till?

Är astaggad på LÖRDAAAAAAG!!!!! då blir det mina gamla bräntisbrudar och en jävla massa smink :)
åh är så jävla taggad , fast dock tror jag inte att jag är mer taggad än vad kajsa är  ;) det går nog inte.
hihi puss på er älsklingar :)

bilder från igår kommer senare

Kommentarer
Postat av: kajsaa

haha, nej det går nog inte att vara mer taggad än jag :] hihihihihi! GALET :D

2008-02-10 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0