Det går ju inte

har varit afk jävligt mkt nu, inte orkat skriva om senaste och vad som hänt osv.
jävligt mycket har iallafall hänt, både bra och dåligt. sorgligt nog väger dåligsidan mycket tyngre än den bra just nu och jag orkar bara helt enkelt inte med nånting. men allting ordnar sig ju tillslut , eller hur ? så jag antar att det bara är att vänta , för det finns inte så mycket jag kan göra åt dom flesta grejer.
märkt att det är en såndär dålig period som jag brukar ha ibland (inte ofta) som är på g just nu. men ska försöka att dölja allt så gott jag kan så ni slipper bli sur på mig eller nånting för att jag är på dåligt humör osv, finns ju redan personer som har blivit det. så jag får vara glad ändå, iallafall på utsidan.
jag är bara LESS på det nu . gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0