Zoo och Babel

What a day, säger jag bara.. varit ute (alltså inte hemma) 12 timmar och av den tiden så var typ 8 bara att gå. lite saker som jag lyckats med idag:
1. papercut på lillfingret
2. fetjävla papercut på långfingret
3. en kantig bränna som lyser rött
4. 3 maskor i strumpbyxorna
5. 4 andra hål i strumpbyxorna
6. blåsor under fötterna
7. utslag på insida lår (nivet när man svettas å går så gnids dom som mot varann, asont!)
8. se ut som rudolf (bränd)
och en hel hög med saker som jag inte ens orkar skriva upp. superbra dag säger jag bara!

iaf så for ja till skolan som vanligt imorse, hade lite tråkiga lektioner fram till lunch då ja hookade up med eva och snackade om surfläger. precis när ja skulle äta min lunch (nudlar) kommer de fram nån kille ja aldrig sett förrut och frågar "är det där nudlar? heheh du åt det igår också" , jag menar hallå.. kollen? vem fan är killen liksom. ahahha men det var ju trevligt det också antar jag. sen fick vi en impuls idé , varför inte fara på zoo en sån här fin dag. så vi drog från skolan och vandrade till darling harbour där vi tog en färja över till zooet och vandrade omkring förjävla länge. haha var ganska roligt faktiskt , fast skulle nog varit roligare om ja inte varit där förrut. tog färjan tillbaka vid halvsex och då tänkte vi dra och ta nån öl men eftersom ja hade ont lite här och var och va galet trött så for jag hem istället och la mig i soffan och kollade på Babel. faktiskt bra film , men den va lite småkonstig. ska lägga in bilder sen på dagen och även på min nya hårfärg om ja lyckas med någon bra bild förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0