Wii =D

Var såklart kallt imorse, så jag tog ju på mig jens och långärmad, sen när jag gick ut på lunchen var det svinjävla varmt. gick förbi några killar som stog och försökte sälja nått eller vafan dom nu gjorde och en börja snacka me mig, och de visade sig att han va från danmark! haha :) träffade stephanie också som frågade om ja skulle me till beachen men eftersom jag har så varma kläder så tackade jag nej, men vi ska typ fara imorgon istället om det är lika bra väder. och såklart hade jag glömt ta med mig bestick så jag kunde inte äta min mat, så var tvungen att gå och köpa plastbestick. var en massa andra som köpte typ glass o kakor och allt möjligt, så när ja skulle betala för mitt 20pack plastgafflar frågade han som jobbade om vi skulle ha nån picknick eller nått, "eh näe jag ska ba äta lunch" . kändes asdumt hahahah.
sen när jag skulle hem gick det inga jävla tåg till waterfall, så va tvungen att ta ett cronulla tåg och gå från mortdale. nog för att det inte är så farligt långt, typ 20 min eller så, men i denna värme var det inte kul.. så när jag kommer hem ser jag ett nintendo wii och ba VA?! (vårat xbox 360 är på lagning) och richard ba "jaa men ja skulle köpa nya giutarr hero men.. de blev de här istället" hahah . galet nice iaf, så ikväll blir det att spela kan ja lova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0