Teenage dirtbag

har letat igenom datorn och hittade en hel hög med gammal gomusik, låtar som man verkligen hade glömt bort. t.ex Wheatus - Teenage dirtbag, hur bra är inte den liksom. haha råskön ju :)
kom fram till igår att varje gång man intalar sig själv att man ska upp tidigt och vara duktig och ta vara på dagen, så sover man bort hela dagen. men när man ba nää fan va skönt nu ska ja sova ut, så vaknar man likförbannat astidigt. varför är det så!?! hahaha iaf är de alltid så för mig. sjukt drygt, har sovit bort dom senaste 5 dagarna typ. måste vända tillbaks dygnet lite innan amanda kommer känner jag , eftersom jag måste upp typ 8.30 första dagen för att hämta henne på flygplatsen. kommer bli tungt!
idag blir det iaf lite sistaminutenjulpyntning, vi har inte pyntat nånting nånstans. hahha , ingen julstämning whatsoever. och jag sitter och lyssnar på gyllene tider dagen före julafton. hahah :) har faktiskt ingen aning om vad vi ska göra dom här dagarna som kommer nu :O TROR att vi ska till mina kusiner på torsdag.. men ja vet itne. hahaha! bra att ha koll :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag säljer designer på min blogg..kika in om du vill

2008-12-23 @ 05:11:09
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tagga grön jul ;D

2008-12-23 @ 12:05:41
URL: http://amaandajh.blogg.se/
Postat av: Anna

julgran, stämmer nästan in :D

pussaah

2008-12-23 @ 21:29:15
URL: http://www.anna-norberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0