Spider

Dom senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt och typ spelat tv-spel, suttit vid datorn och sett en massa filmer. och tagit långpromenader. sträcksåg alla high school musical filmerna, hahah dom är ju asbra! laddade hem en för nått år sen och såg fem minuter och sen ba nää usch jävla bfilm typ. men nu hade ja inget annat för mig, och dom va underbara! haha :D
inatt när jag sov, så gick jag upp typ vid 4 för att ja skulle på toa, sen när ja kom tillbaks och la mig i sängen, och skulle precis släcka lampan så ser jag en jävla spindel komma krypande uppför väggen brevid min kudde. jag va typ i schocktillstånd först, satt ba där och glodde. sen vände ja mig mot skrivbordet för att ta nått att döda med, och när ja kolla tillbaks mot väggen igen var spindeln borta. jag fick panik och sprang ut från rummet och stängde dörren, och gick och la mig i soffan istället. blev väckt av mamma klockan sju och hon bara skrattade åt mig när ja berätta att ja inte våga sova i mitt rum för det var en 1cm stor spindel där nånstans. hahah så hon gick in i rummet och hittade den och dödade den, så ja kunde gå och sova igen. även fast det tog ett bra tag innan jag somnade då hahaha. helt sjukt rädd jag är för spindlar uhäääähhh.. usch!

sjuktsjuktsjuktsjukt, om mindre än en vecka är amanda här!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAH, asså du vet att jag kommer göra samma sak ? ;o jag är LIVRÄDD för spindlar .....

2008-12-21 @ 11:07:43
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0