Rock-climbing

Hade en annan lärare, har berättat om han tidigare, den mörkhyade gaykillen hahah han är heeelt underbar alltså. har ju aldrig haft han förrut och han va helt åååh aahh ett nytt ansikte hihi guu va kul typ haha.. helt jävla överlycklig! så jag fick sitta i "the hotspot" mitt i rummet, och alla skulle fråga massa intressanta frågor till mig. jag skrattade så ja svettades och grinade. var lätt roligaste lektionen någonsin. efter skolan blev det att gå till central för att möta massa andra och dra och klättra. eva kunde inte följa med så jag kände ingen där , men alla var så pratglada så det var lugnt. vi tog tåget till sydenham och gick till ett jättestort inomhus klättringsställe. vi klättrade i 3 timmar så jag är galet trött i armarna och benen just nu, och kommer troligen ha träningsvärk imorgon. ska fara dit nästa vecka igen, och jag och lärarn bestämde att vi skulle dra en redbull + vodka innan för lite energi.. blir iaf redbull :) när vi gick tillbaks till tågstation började det storma och jag, chris och ina blåste typ iväg . var svalkande iaf!

chris ska typ börja min klass nästa vecka o vi gick och prata om det
chris; any asian students in ur class?
me; only 3 , mostly europeans
chris; whaaat .. oh fuck..
me; what, u dont like europeans?
chris; yes.. but im scared of them... they are so cool...
HAHAHA japp, vi européer är coola ;)

på fredag blir det typ bbq på bronte beach med gogänget och nästa helg surfläger , troligen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0