Party hard and live longer

Igår var det boxingday och ja hade ingen aning alls va ja skulle göra.. men slutade med att jag for in till city och gick runt, kom hem med en bok och ett as snyggt parteylinne :) linnet kostade egentligen 60 dollar, men va på rea så betala ba 25. suupernajs. sen stoorstädade jag mitt rum , bara för amandas skull. pratade med henne ett tag på skype också, sen skulle ju hon till flygplatsen för att komma hit . så hon sitter nu på planet från kina hit!!! hon är här om 10½ timme typ. iiihh galet :D så iaf, jag hade ingen aning vad ja skulle göra igår. och mamma&richard sa att dom skulle på lunch med dom andra från gänget, men dom va inte hemma vid 7 på kvällen så jag ba vafan då far jag väl dit då, och de visade sig att alla där var typ packade och så blev jag också nersupen. blev kareoke och guitarr hero, isbits krig och halvnakna män. haha blev kanske en jägerbomb för mycket också, men gud va dom är bra! hahah. sen sisådär vid 3 på morgonen så kom polisen haha och en av killarna gick ner för att snacka me dom, och vi andra som va på balkongen trodde vi var osynliga som fan och försökte se va som hände så vi kolla över balkongräcket och typ fnissade och allt. tror poliserna såg oss hela tiden. hahah men kul var det. konstigt nog så var jag aspigg imorse och inte ett dugg bakis. men mamma däremot har legat i soffan hela dagen, inte velat äta nått och ba druckit vatten och sagt att hon är sjuk. hahha :)
aja, obeskrivlig kväll var det iaf, blir fler sånna! :D nu ska jag sussa, så ja inte missar att hämta amanda på flygplatsen imorgon!

BILDER

Kommentarer
Postat av: kajsa

åhååå, polisen säger du.. har hört att dom är snygga? ;)

2008-12-28 @ 00:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0