Julstämning?

igårkväll blev det Pikos me mammas alla kompisar, gomiddag som faaan och en himla massa vin.. var en 19årig kille som jobba där som dom föröskte få ihop mig med hahahahha men gick inte så bra om man säger så. och idag var det kasst... iaf på morron , allt va ba sämst.. så ja tog en lång promenad och kedjerökte . sen såg jag två filmer, nån ganska ny med eddy murphy och sen nyaste narnia. fett bra :D
ikväll var de nå julgrejs i parken, fett mkt folk, fyrverkirer och massa grejer och hur kul som helst. alla försökte hooka up mig med en kille som heter scott som bor där, han va FETT snygg och astrevlig.. följde mig hem och fick en kram :] hahahha.. ahh jag dör :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0