I (L) AMANDA

jaa amanda kom ju igår. väntade sjukt länge på flygplatsen och eftersom jag är så jävla kort så va ja tvungen att stå på tå för att se nånting för allt folk, så jag stog på tå och hoppade där i typ 1 timme eller så, sen kommer det någon och hoppar på mig bakifrån och ba HEEEEEEEEEEEEEJ och de visade sig vara amanda, hahaha ja fick världens hjärtattack alltså. for hem och käkade och amanda fick ta sig en dusch sen bar det av till hurtsville för en massa shopping! :) eller ja, en massa för amanda iaf, typ 2 tröjor , smycken och underkläder för mig bara. men de e najs!  käkade middag på puben och efter de va vi inte vakna så himla länge till utan somnade astidigt och sov i 10 timmar! galet skönt :) blev en promenad när vi vaknade, måste ju visa henne runt litegrann , sen bara chillade vi inne på mitt rum och åt vattenmelon osv. sen åkte vi ner till deb&cole och badade lite med massa roliga människor och ja fick även klippa mitt hår. så det är nu ASJÄVLA kort .. :( de når inte ens till axlarna liksom.. så jag är lite sadface för det, men är överlycklig ändå för jag har min amanda här. hahaha sen hitta grabbarna en ödla som va typ 4cm stor , och amanda blev livrädd , och så klart skulle dom he ner den i hennes tröja då.. hon började nästan grina stackarn. haah men sjukt kul! har inte så mkt tid för att skriva allt som händer, så ni får nog vänta tills vi kommer hem för att höra alla roliga detaljer osv! men vi har det superbra iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0