I am sailing

Om jag dör, så vill jag ha Rod Stewart - Sailing som begravningslåt. bara så ni vet liksom, utifall att.. har suttit och pratat med amanda om hur vi ska dö och sånt, och om den där låten.. och mitt i allt så ringde mamma och berättade att gösta hade dött, och ingalill hade typ fått en stroke och gunnar en tumör... påtal om död liksom.. så mitt humör är inte så bra just nu. vet inte va ja ska göra gaahhh. kollade på dödsannonser och hittade även morfars från förra året.. då kom tårarna nästan.

"Solen har dalat, dagen är slut

Stilla är klappande hjärtat

Skönt är att vila från lidandet ut

Somna från allt som har smärtat"





annars har dagen varit jättebra.. pratat me anna i tele nåra timmar, va skönt :)  skolan var roligare än någonsin också, så ja de va bra...

R.I.P Gösta!


Kommentarer
Postat av: Amanda

asså ödet idag, först bestämnde vi låten då ringde din mamma med de dåliga nyheterna, sedan skrev vi om låten att vi skulle köra nerför klippan och sedan bilden på engrish :O , sjukt!

2008-12-04 @ 12:49:53
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0