God Jul?

Igårkväll blev det julmiddag med hela Oatley gänget nere på kina resturangen, var huuuur gott som helst! var lite småtävlingar i vem som kunde äta mest chili också, jag var bäst av tjejerna iaf.. hahhah, mamma börja grina för de va så starkt , asgullig :] men vi kunde ju inte stanna på resturangen hela natten, och klubben stängde 10 och om man skulle in på puben var det typ två timmars kö :O så folk gick åt olika håll för att byta skor och hämta mer alkohol och sen skulle det bära av hem till deb. var en galen promenad, fulla vuxna människor är så roliga. folk red på ryggar och kastade fotbollar på varandra, jag och bradley tog alkoholen och sprang hahaha.. (han har nyss fyllt 14, min granne) väl hos deb så lekte jag mest med hundarna och snackade me de unga folket, men sen ringde amanda och anna smsade så ja kände att ja msåte hem och prata med sverige , så jag frågade chris om han kunde skjutsa mig och självklart fick jag skjuts men trodde samtidigt ja skulle dö för han körde inte precis bra hahah.. men hem kom jag iaf som tur var. så det blev telefon sen, och en massa msn. fick se kalle anka genom annas webcam (L) de gjorde min dag typ. ingen jul utan kalle! hahah :) sen var det bara att sova. blev väckt av att pappa ringde vid 10 imorse typ, sen kom mamma in med en liten julklapp, hamish&andys skiva med alla deras bästa grejer, ÅÅH va glad jag blev.. var så sjukt oväntat, och är helt såld på hamish! hahaha. sen vare ba upp och hoppa för vi skulle iväg till mina kusiner för jullunch. fick lite julklappar av dom också :) ev stor ask med svindyr god choklad *dreglar* , en asfin top och ett usb minne som jag verkligen har önskat mig! så de blev jag hemskt nöjd med. är inte annorlunda julmat här än vad det är hemma i sverige.. var en massa olika köttsaker och potatis med pumpa och nån konstig sås, räkor, fruktkaka , glasstårta me läskiga saker i och så nån australiensk marrängtjohej som var alldeles för söt. och massa mer saker , haha så kändes inte speciellt julaktigt. men gott var de :) var iaf där i 6 timmar, och nu är ja hemma igen trött som jag vet inte vad, har nyss fixat klart de sista på julgranen också, jättefin är det! består dock mest av glitter haha. :) hoppas alla haft en bra jul och sånt dära. min var helt ok ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0