Fattigt

Jag gillar mina fina fylleinlägg som är kortfattade som fan, inga detaljer eller nånting, måste vara himla intressant för er att läsa alltså.. hahah! men ja, blev iaf en 3dagars den här helgen.. satt finfint kan jag lova.
var och betalade $275 idag till skolan för surflägret som är nästa helg, så nu blir det att leva fattigt ett tag. ska bli galet kul att försöka sig på att surfa haha, får bara hoppas att vädret är bra :) sen är det inte länge tills amanda är här... shit vad tiden har gått fort alltså. iaf för mig! jag vill vara här längre.. jag vill inte fara hem till sverige, jag vill flytta hit permanent. men det går ju inte så :/ får bli om ett tag.


Kommentarer
Postat av: Amanda

ska du surfa utan mig :O :O

då får du fan lära mig det där när jag kommer bejby ;) hahah Puss

2008-12-08 @ 17:42:21
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0