Bronte Beach och bakfylla

Tog bussen igår klockan 3 till bronte beach där Eva väntade på mig. vi gick och köpte kött och sånt man behöver till en bbq och sen kom Luis, Lukas, Dany, Stephanie, Nadine och nån random kille. så vi gick ner till stranden och slog oss ner vid ett bord, sen blev det bada :D faktiskt mitt första dopp här i år, och guud va skönt det var, asvarmt i vattnet. sen började vi grilla och Lukas och Dany hade köpt en karta öl som tog slut galet fort , så dom var tvugna att köpa en till. lukas hade med sig nå vodka från slovakien också som va hur stark som helst, så vi shottade det. haha var fan ionte gott! vi började spela massa ölspel sen , men eftersom ölen gick åt så fort så vi köpte absolut vodka som vi också shottade. sen vid klockan 10 typ kom polisen och sa att  det var en alkoholfri zon, så vi var tvugna att gå nånannanstans , men istället så sprang vi ner till vattnet och badade, haha. sen tog vi bussen till central och alla skiljdes åt. och onykter som jag var när jag kom hem lyckades jag förstöra min mobil, så den funkar inte. BRA! så nu måste ja använda en gammal skräp mobil.. :(
mamma väckte mig 10 imorse för vi skulle tydligen ut med deb&coles fiskebåt.. men satan vilken huvudvärk jag hade och det var 35 jävla grader ute.. så jag sa ba nej, och la mig och sov två timmar till. huvudvärken är borta nu iaf, men har lite ont i magen. och värmen håller på döda mig. bästa bakismaten här är typ glass! mmmhh... och iskall cola såklart :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

sounds najs brudN,

snart har jag sett hela s1 av supernatural (A) hahaha

går fan iten fort för mej :O puss älskar dig

2008-12-07 @ 21:58:56
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0