16 december

8 dagar kvar till jul. 11 tills amanda kommer. LÄNGTAR SÅ MKT!!!!
15 dagar kvar till nyår. 25 dagar tills jag är hemma i sverige...... :'(
och såklart 28 dagar tills ja fyller 18 , så det är ju iaf bra hahah ;D

ja, mitt förra inlägg blev galet långt, och ändå berättade ja inte spec mkt som hände... hahahah för vissa saker kan jag inte skriva. what happens in australia stays in australia ;) har fortfarande sjuk träningsvärk sen helgen, hahah känner mig såååå handikappad.... brukar ju vara skönt med träningsvärk, tycker jag iaf, men näe inte nu.
påtal om surfing och sånt, så såg jag en film/dokumentär igår som heter Bra Boys och handlar om några surfkillar härifrån sydney, maroubra beach, och lite historia om surfing. jag rekomenderar den starkt till alla alltså, även fast jag tror dom flesta inte riktigt kommer förstå allt , är lättare när man varit här ett tag , och spec om man själv har surfat. men den gick rätt in i hjärtat. helt seriöst, det är den bästa film jag har sett.



kody - bästbästbästbäst

Kommentarer
Postat av: Amanda

TAGGA ;D ;D

2008-12-20 @ 12:33:15
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0