1 december ..

Ny månad, ny klass, ny hårfärg.
Håret är iaf samma färg nu, och är grymt nöjd med nyansen. ska lägga in bild senare. blev iaf en ny klass idag, och jag ville typ strypa alla i den först.. det var en typ japan eller nått som satt breve mig och snorade hela jävla tiden, han va seriöst inte tyst i mer än 3 sekunder.. SÅ STÖRANDE! lillanna fick trösta mig lite och vi hade ett ganska långt samtal om ditt och datt. sen tog våran lärare (som tydligen är bög) fram en gitarr och ba nu ska vi sjunga!! wiiieee.. och vi skulle sjunga I am sailing.. sen skulle vi sjunga Hero av mariah carey.. tja jag kan sjunga?! stööört.. sen tog han fram typ 7 tennisbollar som man skulle kasta fram o tillbaks samtidigt, och turk killen i min klass kastade på mig hela tiden, i magen, huvudet och jaa överallt typ. men ja, den var väl helt okej den där klassen.. men så jävulskt tråkig!! haha alla i gamla klassen vill ha tillbaks våran superklass. men nejnej de går inte :(

23 dagar till julafton, 26 dagar tills amanda kommer, 41 dagar tills ja kommer hem till umeå, 43 dagar tills jag är 18, 53 dagar till chris brown, 58 dagar tills amanda är 18.

Kommentarer
Postat av: Amanda

"23 dagar till julafton, 26 dagar tills amanda kommer, 41 dagar tills ja kommer hem till umeå, 43 dagar tills jag är 18, 53 dagar till chris brown, 58 dagar tills amanda är 18."

TAGGA :D :D :D :D :D ,

btw,hur i helvete ska vi ta oss hem från Stockholm ????? :O



älskar dig pussN

2008-12-01 @ 11:20:58
Postat av: Amanda

Naaajs, då slipper jag fundera mer över det ;)

PussN

2008-12-02 @ 16:11:51
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0