Zlatan och vi

Helt underbar kväll med min bästa vän, precis som det ska vara! For en sväng till willys för att köpa hårfärg till olivia och cigg åt mig. Fick springa runt där inne ett tag med alexander som skulle köpa kakor och sylt hahah, var ganska roligt. Vi köpte te också för det va slut hemma. Så for hem och färgade olivias utväxt och det blev ganska mkt färg kvar så vi passade på att köra lite på mig också.. får lugna mig med silvershampot för jag har typ grått hår där bak hahah inte fint alls. Gjorde i ordning jättemycket te och mackor och satte oss och spelade kort och pratade.. vi skrattade som, jaa jag vet inte vad, när våran trötta sida tog över oss , och zlatan kom fram.. (tror ingen fattar ahhaha) drygade sönder med jörgen ett tag och han verkade inte fatta så himla mycket haha men roligt var det ju iaf. önskar vi kunde ha sånna här kvällar oftare, allting känns så jävla bra då.
Vill inte lämna dig olivia, men jag måste. ett halvår kommer gå snabbt, jag lovar dig det! och jag kommer sakna dig varenda minut! Per creber quod tenuis, nos es sanctimonialis intus. Det är du och jag mot världen syster!

Kommentarer
Postat av: amanda

meh, shit, fan va lyx!

men hur har du råd med allt? ;O

2008-08-04 @ 22:34:20
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: Olivia

Jag önskar också att vi hade fler av dessa dagar!

Jag älskar mitt fina orange'a hår på den här bilden! hahah

2008-08-04 @ 22:37:53
URL: http://oliviasv.blogg.se/
Postat av: amanda

men hur fan har hon råd då! :O

2008-08-04 @ 23:36:16
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: amanda

det var jävligt najs med åkgräsklipparen ;) ha en fortsatt trevlig kväll, eller ja natt .. haha puss älsk

2008-08-05 @ 00:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0