What a night

Blev en åktur till håkmark med amanda och hennes mamma i onsdagskväll, dunkade abba låtar och sjöng för fulla muggar. Hos amanda blev det att se filmer och bara ta det lugnt. Vid midnatt knöt vi ihop en massa lakan för vi hade tänkt att vi skulle klättra ner från hennes rum, hahah det gick jävligt bra för oss, och lakanen var för korta så det var typ 1,5 meter till marken så man var tvungen att hoppa. Hahah vi gick iaf en sväng i mörkret bort till nått undangömt ställe långt bort från alla husen där ute i skogen, och där satte vi oss (och stog ibland) och sjöng en massa abba låtar. Kan inte säga att det lät speciellt bra hela tiden, men ibland satte vi tonerna iaf. Dimmhoran kom smygande och vi började dra oss tillbaka vid kl 1. Såg lite mer film och sen somnade vi, eller amanda iaf för jag låg typ i fosterställning nere i fotändan av sängen medans amanda bredde ut sig. Amanda var sen morgonpigg om man jämför med mig och gick ner och åt parisare, medans jag vägrade. Chillade bara och tog det lugnt för att sedan äta tacos och sen drog vi in till stan och laddade upp med lite chips och gosaker från obs, även en massa dvd-skivor och fodral för att amanda skulle bränna ut massa filmer. Sen kom det världens jävla åskväder och jag tyckte det var hur mysigt som helst, älskar åska! Stog ute på balkongen hur länge som helst och bara kollade på alla blixtar. Haha amandas mamma var livrädd och sprang ut i bilen, som hon tydligen alltid brukar göra. Amanda var också ganka rädd och typ skrek varje gång det åskade. Men tillslut slutade det och va la oss och började se massa filmer igen och det märktes ganska tydligt att båda var övertrötta för vi skrattade åt dom sjukaste sakerna och drog typ världens kassaste skämt, men roligt var det ju iaf. Såg film till typ fem på morgonen och sen la vi oss för att försöka sova, och den här gången fick jag faktiskt ligga normalt i sängen. Sov ganska gott och självklart var amanda ganska morgonpigg imorse också medans jag låg och försökte sova vidare men det var inte så lätt. Drog igång en till film och sen började amanda göra sig i ordning för hon skulle iväg på middag och jag satt och väntade på att siv skulle komma och hämta mig. Fick ta in en massa mat när hon släppte av mig på parkeringen, typ en stor bricka med grillspett, en stor porslinsskål med sallad, en påse potatis, sås och en läsk. Och självklart var det i en papperskasse som självklart gick sönder när jag började gå med den. Så jag fick försöka på ett smidigt sätt lasta upp allting i famnen på mig själv och släpa mig till huset. Fick hur ont som helst i min vänsterarm som inte är speciellt vältränad men jag tog mig ju hem iaf utan att he sönder nånting haha. Nu har jag just målat naglarna lila och väntar på att pappa ska komma och dom andra också så jag får äta nångång. Kanske blir att vara med amanda ikväll och typ sara och olivia kanske :) Får se vad gud har för planer för oss , men det blir nog bra hursomhelst. Imorgon blir det gamla gänget från bräntis, våran traditionella tjejkväll hemma hos maja, ska blir så kul.. tror inte vi har haft nån sen.. jaa jag vet inte faktiskt, måste varit ett halvår sen. Så det ser jag fram emot grymt mycket!



Maja ' Ina ' Lares ' Loui ' Sabina ' Kajsa - alltid


Kommentarer
Postat av: Amanda

what a summer!!

har bara bra minnen från denna sommar med dig gumman! Puuuuuuuuuuuuuss älskar dig

2008-11-07 @ 14:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0