Wall-E

Blev väckt av anna idag så var tvungen att tvinga mig ur sängen och mina härliga drömmar. Vi cyklade iväg till onoff och kollade på lite mobiltelefoner och kameror och allt annat möjligt och hittade en hel del sköna saker vi ville ha. Hahaha :) cyklade iväg till olivia sen och prövade lite hårförlängningar , helt sjukt så annorlunda jag såg ut i det. Taggar långt hår iaf.. vi tog det ganska så lugnt och spelade kort, sen beställde vi pizza och kollade på Poseidon som faktiskt var ganska bra, lite wannabe titanic ibland men.. bra var den! Va ganska trötta båda två så jag for hem och la mig i soffan och höll på somna. såg nån film på trean som jag inte kommer ihåg vad den heter, men bra var den också! laddade hem Wall-E också och såg den, huuur söt film som helst. jag började fan grina alltså! hahah älskar den.. nu sitter jag och försöker hjälpa anna med DC men det går inte så bra verkar det som haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0