Vännäs

Tog 12.15 bussen till vännäs, var rätt så nervös måste jag säga.. hahah, har aldrig åkt buss till vännäs förrut så ja visste som inte vars man skulle av eller nånting , men jörgen va gullig och mötte mig på busssation i vännäs så jag slapp ju irra omkring där helt själv iaf :) vi såg en norsk skräckfilm som faktiskt var jävligt bra, men det var ganska kul bara för att dom pratade norska som är typ det fulaste språket som finns. haha :] sen låg vi bara och pratade ett tag om allt mellan himmel och jord och lyssnade igenom en hel del av han jävla dåliga musik, typ eddie meduza haha. Men de är faktiskt ganska skön musik egentligen. fick även honom att erkänna att han gillar hiphop i smyg. drog igång en till film och hade de ganska så mysigt. sen följde han mig till bussen och ja for hem.. min jävla mobil dog så jag kunde inte lyssa på musik alls , blev jättetråkigt. kom fram nån gubbe till mig på stan och sa att han kunde bjuda på middag och sånt , att jag inte kunde sitta där hela natten och röka bort mitt liv, hmm.. men han va ju trevlig hahah. just käkat baconfisk (lax inlindad i bacon som man sen grillar) och sallad, var hur gott som helst, och nu ska ja springa över till min baby olivia och ta hand om henne litegranna och ha lite mer tjejsnack.

Kommentarer
Postat av: Olivia

"..och hade de ganska så mysigt." HAHAHAHA klockrent!

2008-08-05 @ 20:54:29
URL: http://oliviasv.blogg.se/
Postat av: amanda

tack =)

2008-08-05 @ 23:29:16
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0