Trivia

Var och såg Mamma mia i tisdags med morsan, hon älskade den såklart! Och jag tyckte den va lika bra som alla andra gånger jag har sett den. Efter det for vi hem och bara degade lite i soffan och såg tv. I onsdags låg jag typ hemma hela dagen för jag orkade inte göra nånting , men på kvällen blev det puben med mamma, käkade pizza och drack cider :) var himla trevligt , för sarah och mark kom och gjorde oss sällskap ett tag. Sen satt jag hemma och pratade med anna på skype, jätteskönt att få höra hennes röst! känns så konstigt att prata när man är på varsin sida jorden.. men jag hoppas ni andra kan skaffa skype så jag kan prata med er också! Igår (torsdag) for jag in till sydney och träffade mamma, gick en sväng på paddys market och köpte nödvändiga saker, typ memory card reader och en adapter, och ett par strumpor. haha. sen blev det att fara ner på klubben med hela morsans goa gäng och köra lite trivia, det är en stor frågesport då man är i lag , typ hur många lag som helst som är med, och man kan vinna typ 50 dollar. dock så kunde jag ingen av frågorna hahah men det var ändå roligt! fast mamma spelade lite poker och vann 150 dollar, vilket är lite mer än 800 kr. bra det iaf. Sarah som är frisör ska ta hem massa produkter från hennes jobb så jag kan fixa mitt hår lite, känns bra. det är otroligt slitet, och jag har ingen platt-tång här heller så det ser förjävligt ut! Sen ska Sarah och hennes kille hooka upp mig med hans döttrar haha, dom är 18 och 21 typ, så dom ska typ visa mig runt lite mer, ta mig till massa ställen och såånt, det blir nog jävligt nice. Nu ska jag köra lite yoga!

   
Lite nya grejer


   
förbjudet att stå
och hänga


Kommentarer
Postat av: èmma

tjo :)

kunde inte sova mer så tittar in och säger gomorgon. Hehe!

hoppas allt är bra

kram

2008-08-29 @ 05:28:04
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: amanda

fan va najsiga saker du köpt , måste fan fixa skype, men du vet ju jag o ladda hem saker ;) hahaha

Pöss

2008-08-29 @ 16:14:03
Postat av: theres

AS SNYGGA SKOR!!! :D

2008-09-03 @ 14:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0