Too fast

Måndagskväll drog jag och albin ner på stan en sväng för att träffa linda som vi satt och pratade med en liten stund innan hon skulle hem. Hon ska tydligen flytta till thailand, blir ganska nära mig ju haha. Så jag och albin satte oss på en bänk och väntade på att klockan skulle bli 21.50 då våran buss gick och köpte en cola. Lillanna och hennes kusiner gick förbi så då stannade dom med oss tills våran buss gick och det var typ mer än en timme men , vi hade galet roligt.. fick se jättesöta bilder på när anna var liten bäbis, hon var såååå söt! fast jag skrattade mest och tyckte hon såg ut som ett mongo (var nådigt övertrött den kvällen kan jag lova). Jag och albin följde sen med anna in på sega råttan för hon skulle försöka köpa cigg, och hon lyckades också.. anna frågade om han som jobbade kunde va snäll och låta henne köpa även om hon inte va 18 men , men att det var 3 timmar kvar tills hon fyllde, och han var ju såklart snäll då. så vi tre stog där och försökte hjälpa anna välja cigg men tillslut blev det black devil MUMS ! jag var hur stolt som helst över min lilla anna då iaf , även om hon är äldre men hon kommer alltid va lill anna för mig, som ja kännt i 7 år. "från mariehems fotbollsplan till en busskur på vasaplan" , så sammanfattade vi våran vänskap hahaha. sen bar det av hem till albin iaf där vi bara tog de lugnt och laddade hem filmer. vi la oss i sängen och fixade så skärmen va på sängkanten typ eftersom albin såg så dåligt.. och helt plötsligt säger han att han bara inte ser den där svarta texten som dom säger saker på som och jag brast ut i skratt och albin fattade fan ingenting.. "albin ... den texten är vit" det var helt sjukt, han behöver glasögon hahah. iaf såg vi på White noise, andra gången jag ser den och vet överhuvudtaget inte varför jag såg den igen alltså.. hatar den! somna iaf typ efter 3 för ja låg o hosta hela tiden. upp innan 12 och ta bussen in till stan igen där ja träffa amanda och vi drog hem till mig.  duschade och gjorde oss iordning litegrann för att dra på tårtkalas hemma hos 18åringen anna. sen på kvällen drog vi till sandbacka för att festa loss och det var galet kul. blev kompis med nadja igen också och det känns jävligt skönt. sen drog alla iväg ner på stan för några skulle in på krogen så vi andra satte oss på kajen och söp vidare. vi hade tänkt hänga med in på krogen men jag och amanda var barnvakt åt annas kusiner som är 15 år och jag tyckte vi var grymt bra barnvakter, fixade kondomer och killar åt dom! så om nån behöver barnvakt säg ba till! ;)
Sen gick vi till max på e4an och skulle käka med halva gänget, men jag och elin var kvar utanför och så blev det ett jävla tjaffs när en kille puttade oss och grejer och gud vet vad. jag vart sur som fan så ja satte mig och åt istället. sen kom dom andra ut från krogen och gjorde oss sällskap tillbaka till stan , men påvägen blev det lite mer småbråk och polisen kom även en snabbis också och tog nån turk som tjaffsade med oss. vi hamnade tillslut i fontänen på torget där det blev lite badande och lyckades även ragga upp nån kille som badade med oss. galet roligt, men sen var vi tvugna att fara hem kände vi så vi började gå mot e4an för att lifta hemmåt men de kom ingen bil, men när vi kom till haga så stog det två killar vid en bil där så vi frågade om dom kunde skjutsa hem oss och det kunde dom, tack för det. dom var tydligen från piteå och var påväg mot stockholm , en impulsgrej tydligen! jag slocknade så fort jag kom hem typ men inte amanda. nu ska vi väl bara ta de lugnt och dricka cola eller nånting. mums :)


Kommentarer
Postat av: suss

okej, ska fara in på fredag och kolla :D

2008-08-13 @ 14:32:01
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0